Kegilaan apa yang sedang melanda pentadbiran @NajibRazak ketika ini?


Kegilaan jadah apa sedang melanda pentadbiran DS Najib sekarang ini?
Segala tok nenek Menteri "telor setengah masak" suka hati bapak tiri emak mereka mengeluarkan kenyataan resmi/tak resmi dengan membelakangkan kabinet apatahlagi Perdana Menteri sendiri.

Apa sudah hilang rasa hormat mereka kah terhadap kepimpinan Najib?

BANGSA CINABENG termasuk komponen BN MCA dan Gerakan dah macam ANJING DAP menyalak menyalak kalah pembangkang hanya kerana merasakan sokongan bangsa mereka diperlukan oleh Najib (baca Melayu) untuk kekal berkuasa memerintah kerajaan pusat.

Pantang sebut pasal Hak Melayu atau Agama Islam,cepat saja mereka melenting memberi berbagai amaran kepada Kerajaan Orang Melayu.




Terbaru hebuh bila JOSEPH PUKIMAK ENTALU MELAUN dengan membelakangkan kabinet dan Najib,mengumumkan kononnya kabinet telah bersetuju untuk menggugurkan ruang bangsa didalam borang borang resmi kerajaan.

Ini semua akibat ORANG MELAYU (baca Najib) terlalu tunduk dengan kehendak bangsa tak sedar dek untung ini dengan memberikan macam macam tuntutan mereka sejak Dollah Badawi merosakan kuasa politik orang Melayu sewaktu memerintah.

TAHAP KESABARAN ORANG MELAYU sudah sampai kekemuncaknya dan jika Najib tidak berhati hati dikhuatiri bakal mencetus berbagai kemungkinan luar jangka.

AKU SEKADAR MENGINGATKAN SAJA...




0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts