Artikel tanpa tajuk...


Tragedi yang menimpa Pesawat MH370 beserta penumpang dan anak kapalnya telah membuka mata dan minda aku terhadap sikap kesemua HAIWAN HAIWAN POLITIK MELAYU tidak mengira parti apa yang mereka wakili.Tidak perlu aku mengulas panjang tentang sikap MEREKA,cukup sekadar aku katakan ianya sudah sampai ketahap MEMUALKAN aku...

Lantas..

Aku mengambil keputusan untuk tidak mahu lagi dibebani dengan KEPLASTIKAN mereka lagi dan berhenti/mengurangkan penulisan aku mengenai politik negara.Kerana ianya adalah lebih baik untuk semua pihak termasuk diri aku sendiri.

Aku belum pasti kearah mana tulisan blog ini akan aku bawa selepas ini,tapi yang pasti aku sudah tidak punya selera untuk membincangkan pasal politik negara yang melibatkan ORANG MELAYU.

Mungkin aku perlukan masa untuk menilai semula keberadaan aku dialam maya ini dan memikirkan apa yang mampu aku sumbangkan kearah kesejahteraan umat sejagat.

ASSALAM






0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts