Diperangkap atau sendiri memang bodoh..? @NajibRazak


Aku semenjak dua menjak ini memang dah putus syahwat nak menulis perihal PEMIMPIN PEMIMPIN UMNO yang aku lihat semakin hari dah macam mangkuk bertingkat tingkat.

Jadi korang layan je apa yang diperkatakan sahabat blogger JUST READ http://justread-whatever.blogspot.com/2014/03/falling-into-malaysiakinis-trap.html

Update 3.30 pagi.

Setelah ditegur seorang sahabat tentang kesilapan fakta aku tentang pengelibatan Menteri Penerangan yang tiada mengena dengan event media ini aku memohon maaf kepada DS Shaberry Chik.Rentetan dari artikel diatas aku telah melakukan pencarian Google tentang Malaysian Social Media Chambers (MSMC) ini dan mendapati sesuatu yang menarik dalam portal mereka.Anda boleh layari sendiri http://www.socialmediachambers.org/home/?page_id=146 untuk mengetahui lebih lanjut,cuma aku nak paparkan tenaga tenaga penting dibelakang penganjur yang mengangkat Malaysiakini umpama hero.


Ada tak yang korang kenal disini?


0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts