Ini memang bodoh tahap kunyit..


Kasihan anak anak kita yang tak berdosa ini.
Apa salah mereka?

Displaying 8241_764448636915991_1817126356_n.jpg


Ini memang kira Bodoh! Bingal!Bangal!Bahaloh! (amik ko 4 B tu..) tahap kunyit...

Kerana terlampau nak spin dan semua kesalahan nak letak atas Kerajaan dan Umno akhirnya SEMUA BUAT KEJE BODO!BINGAL! BAGHAL!BAHALOL! tak berfaedah dan pakai otak yang dibalut daging kepala lutut masing masing.


HANYA KERANA ANWAR IBRAHIM TAK RETI NAK TAFSIR UNDANG UNDANG IMIGRESEN JEPUN SETELAH KEPERLUAN VISA UNTUK RAKYAT MALAYSIA DIBATALKAN.

Mereka turun berdemo membantah dan suka hati emak tiri opah sebelah ayah mereka,bakar bendera negara Jepun tanpa mahu menyelidiki apa punca Ultraman Taro Berakang mereka tidak dibenarkan masuk ke Jepun.Ptuihh...!!!!


Kata dalam Umno banyak botol Kicap Cap Tamin...rupanya PKR lagi ramai.


Botol Botol Kicap inilah yang selalu membuat provokasi setiap kali demo jalanan diadakan mereka dengan dibantu Cinabeng Cinabeng Kulop lepas tu blah bagi Melayu bertempur dengan Melayu.
Apa korang tak pernah belajar ke?
Atau...korang memang simpan otak kat kepala lutut?

Kerana perbuatan bodoh mereka ANAK ANAK KITA PELAJAR DI JEPUN YANG TIDAK BERDOSA MENJADI MANGSA akibat tindak balas sesetengah pihak di Jepun yang rasa terhina dan marah bila bendera mereka dibakar.

SIAL! HARAMJADAH! korang semua ini !!!!

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts