#TanyaIbdil Ini kalau bukan HARAMJADAH kita nak panggil apa? #BMB PPUM Ni?? @NajibRazak @KhairyKj @Ibdil #PAU2013


Ini bukan kes "When you pay peanuts you get monkey...",tapi ini kes "When you appoint monkey he will be monkeying in every aspects..."

Siapa...?

"Budak Obese" Pengerusi Biro Media Baru "Instagram Addict" yang baru dilantik Khairy untuk mengepalai jentera siber Pemuda Umno Malaysia.Baru setakat pandai berinstagram post gambar dia dan anak bini dia disamping apa makanan yang dia suka mentekedarah sampai jadi obese dah berani nak MENGHINA sumbangan bloggers,facebookers dan tweeterist yang dah bertahun tahun berjuang untuk Umno sebelum budak obese ini pandai melancap lagi.

Inilah bahananya bila dapat Ketua yang lebih suka nak jadi pelakon dan melaung sana sini sebagai JUARA SHOUT...jadi orang lantikan dia pun dari spesis dia jugak cuma mamat ini taklah se hansem Khairy sebab terlebih mentekedarah sampai jadi OBESE.






Ibdillah mahu mengurangkan dari 50% - 60% politik dan menambah kekosongan ini dengan 'lifestyle' dan membantu rakyat.

"Lifestyle" apa Ibdillah?..."Lifestyle" macam KJ atau "Lifestyle" macam Azwanbro?

Shout sana shout sini...berlakon sana berlakon sini...memperaga pakaian atas pentas macam model sana sini...ATAU...kepit aweks karok sana karok sini?

Dalam kenyataan terhadap halatuju Biro Media Baru (BMB) yang baru ditubuhkan di bawah sayap Pemuda UMNO, Pengerusinya Ibdilah Ishak menyatakan pembayaran kepada blogger adalah satu kesilapan besar yang dilakukan sebelum ini dan dia berhasrat untuk mencari sukarelawan sahaja untuk membantu BMB di bawah kepimpinannya. - Jendela Maya

Aku belum lagi nak balun bab TAK PERLU BAYAR dan buat kerja cara sukarela ini lagi...

Ko tunggu aku pergi GYM jap nak bentuk six pack takut jadi obese macam ko...nanti balik kita story lagi.

Sementara itu,kau rasa dulu sengatan "tebuan tebuan siber" disini, sini, sini, sini, sini, sini, sini dan ada banyak lagi tebuan yang akan datang menyerang kau sehari dua ini,jadi bersedialah.Satu lagi kalau kau terserempak dengan aku sehari dua ini di PWTC,elakan bersalam dengan aku sebab kau pada aku dah macam "NAJIS MUGHALLAZAH"..."haram" disentuh sehingga kau samak dulu.

P/S : Ko nak suruh orang lain buat "kerja sukarela tak perlu dibayar" supaya orang macam ko boleh terus MENYAMUN...gitu ke?

Ko sorang je lah yang cerdik dalam Umno ini?

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts