Lawak petang Selasa bersama @Ibdil...kih kih kih



"Tunggu BOSS balik dari Myanmar...!",jawap poyo sorang ni bila berbual pasal lawatan boroikan perut dia ke Sukan Sea Myanmar yang kecuh diperkatakan sebelum ini...

"Lagi diaorang hentam lagi aku glamour...he he..", komen angkuh bila merujuk kepada berita berita negatif yang dimainkan semua media berhubung lawatan Kontinjen Atlit Bina Perut Sukan Sea baru baru ini yang balik tidak membawa apa apa pingat untuk negara.

"Lantaklah buat apa nak bayar diaorang (mungkin merujuk kepada bloggers) 2-3 ribu sebulan.Esuk lusa diamlah mereka tu...",komen si poyo ini lagi.

Dialog diatas dikatakan adalah perbualan dalam satu Group WhatsAp sesama mereka yang telah terbocor kerana tidak pakai "pad"(tuala wanita) yang sampai kepada aku.Sejauh mana kebenaran nya aku tak boleh jamin,tapi eluk gak untuk dijadikan senaman muka bila kita membacanya.

Dikhabarkan juga BOSS yang dirujuk diatas pun dah "panas hati" kerana sejak melantik Si-Poyo ini tak sudah sudah dia mengundang kontrovesi dan mencari musuh yang menjadikan PPUM "punching bag" banyak pihak.BOSS nak tukar Si Poyo ini dengan orang lain pun tak boleh jugak kerana akhirnya dia juga yang akan malu sendiri sebab dia yang lantik Si-Poyo ini.Jadi mahu tak mahu kena hadap sajalah "kebiulan" Si-Poyo ini untuk sepenggal lagi...kah kah kah.

Apapun anggap je lah cerita yang aku dapat kat atas ini sekadar cerita karut saja sudahlah...jangan percaya sangat.Sebab aku dapat melalui WhatsAp yang dihantar kepada aku,lainlah kalau cerita ini masuk melalui INSTAGRAM baru lah boleh dikira SAHIH.

KAH KAH KAH.


0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts