Tahniah @tunfaisal dan terima kasih untuk semua yang terlibat..


Pastinya khabar terbaru ini mengembirakan banyak pihak terutamanya @tunfaisal dan seluruh ahli Pemuda Umno Malaysia.Pengumuman oleh Tan Sri Tajol Rosli yang Jawatan Kuasa Pemilihan membenarkan kelayakan Tun Faisal untuk bertanding kali ini amatlah di alu-alukan dan sekalung tahniah dan terima kasih aku ucapkan.


Kini episod "terkejut" sebelum ini bolehlah kita tinggalkan dibelakang tanpa perlu menyentuh atau menunding jari terhadap mana mana pihak.Paling penting kemelut ini telah dapat diselesaikan dengan bijaksana dan ini membuktikan kematangan Umno dalam menangani isu teknikal yang berbangkit.

Paling penting ianya memberi satu MERIT untuk AJK Pemuda Umno Malaysia sebagai salah satu sayap penting parti untuk dijadikan kelayakan mereka yang berstatus saperti Tun Faisal untuk menawarkan diri dimasa masa akan datang tanpa perlu mencetuskan polimik.

Sekali lagi tahniah untuk semua pihak,TS Muhyiddin Yassin,Tan Sri Tajol Rosli dan semua Ahli Jawatankuasa Pemilihan 2013,Umno Malaysia dan rakan rakan media baru yang turut sama menyumbang untuk keputusan Win-Win ini.

Sumber : bharian online

8 comments:

Don Play Play said...

Tahniah!! Terima kasih kerana berani meluangkan proses transformasi berjalan secara terbuka.

Yang layak dikedepankan, yang tidak layak tetap tidak layak (bagi yg muflis, hukuman kriminal, tindakan disiplin dr parti ).
Permudahkan UMNO melahirkan pelapis-pelapis pejuang bangsa. Permudahkan pejuang-pejuang yang sudah served their time untuk berundur dengan penuh kehormatan (tanpa caci cela dan fitnah). Pelapis-pelapis ini juga kelak akan mudah direhatkan sekira didapati lemah.

Anonymous said...

tgk muka tun faisal pn dh tahu, kaki samun,

ReentryCapsule said...

Tun Faisal ni macam SEMBAB je aku tengok.

Anonymous said...

Tokoh muda mcm tun faisal seharusnya diberi peluang tapi dari segi pentadbiran tindakan MKT mengubah peraturan di separuh jalan amat salah. Aniaya la exco pemuda atau wanita yg hari tu tidak mendaftar sebagai calon krn mengikuti syarat calon secara tersurat. dgn kata lain syarat ditukar semasa perlawanan sedang berlansung.

Anonymous said...

Tahniah di atas kejayaan TF dapat diterima masuk bertanding semula. Ini semua adalah atas hasil usaha dari Ketua Pemuda yang mempunyai cadangan dan pandangan yang bernas, bijaksana dan membina. Syabbas diucapkan kepada KJ.

{KEJORA DI LANGIT BIRU}

Anonymous said...

TF digugur kerana teknikal
KJ tampil untuk menyangkal
Sebab bercanggah logik akal
Sekarang TF kembali kekal

Inilah pandangan orang bijak
Tetap pegangan tidak berganjak
Perkara benar berani berpijak
Sokonglah KJ saya nak ajak

Anonymous said...

Woi Reentry Capsule @October 8, 2013 at 11:13 AM

Tak payahlah nak komen orang lain sembab ke lembab ke hapah ke ... diri sendiri tu tengoklah juga, jangan perasan sangat! Dah tercungap-cungap dibalun geng KJ, lari buat komen kat sini pulak ye ... He heh hehh ... lu mana mau lari, lobang cacing pun gua cari ...

ReentryCapsule said...

Apa lagi KJ mahu?

ChaiiTT..!!!

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts