Bila 76 jadi 74...dan 74 jadi 73...ada yang kena masuk Taska Permata Negara...kah kah kah


Aku rasa ANAK ANAK PERMATA NEGARA lebih pintar mengira daripada BAPAK BAPAK UMNO yang dipertanggung jawapkan dengan perjalanan pemilihan Umno kali ini,atau kalau dalam bahasa haramja aku,budak budak Permata rasanya lebih cerdik sikit mengira dari Rauf & The Gang.


Kerana KEBEBALAN nak main "silapmata" apa ntah agaknya sendiri dah terperangkap macam burung kena getah...lagi meronta lagi banyak bulu yang melekat,lagi susah nak lepaskan diri.Akhirnya macam burung tu...mati cirit birit kat situ.Kah kah kah....

"SISTEM" yang dirangka eluk untuk semua akhirnya jadi HURU HARA dan HARU BIRU kerana kebingalan beberapa individu yang terlebih pandai buat UMNO macam syarikat sdn bhd bapak dia punya !!

Kalau baca artikel sahabat Double Y aku rasa isu jawatan NKP ini tidak boleh diselesaikan dengan "Kaedah Rauf " yang nak gunapakai UNDI POPULAR yang mati mati dipejuangkan Pakatan Rakyat masa keputusan PRU13 lalu tapi ditolak BN ( baca Umno).Ada akai kaa?Benda yang kita TOLAK kita terima pakai pulak dalam Pemilihan Umno?

Aku cuma nak ingatkan Rauf & The Gang tentang BLOGGER DOUBLE Y yang akan pasti mempertahankan Azwanbro at all cost.Jangan silap buat keputusan dan jangan guna kaedah bodoh undi popular !!!Spesis Double Y ini sama macam aku juga yang tak reti mengalah dan tak tahu nak takut dengan siapa pun.Aku pasti dia tidak akan berdiam diri dan membiarkan perkara yang "tidak adil" diperlakukan terhadap calun yang dia carry.Jadi gunakanlah kaedah WIN WIN supaya tidak ada pihak yang berasa hati nanti...

Ini sekadar nasihat aku aje....kalau tak mau pakai pergi cari perigi buta terjun lah !!!

ARIOS


0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts