Hubungan dengan PKR buat Pas lemah - Ketua Dewan Ulamak Pas


"Amat wajar sekali tahaluf siasi bersama PKR ini dikaji setelah berlaku perkara-perkara yang boleh melemahkan PAS dan merosakkan hubungan di dalam tahaluf siasi," kata Ketua Dewan Ulamak Pas,Datuk Harun Taib.

Ayat diatas bukan aku yang kata atau bukan Umno yang kata,jauh dari nak memfitnah atau nak tohmah Pas terhadap hubungan sonsang mereka dengan PKR.Kata kata aku petik dari laporan blogger pro-Pas sendiri Anak Sungai Durhaka. (printscreen dibawah).



Aku takde banyak nak tambah tentang seranan Datuk Harun Taib tu sebab aku rasa semua Ahli Pas dari semua peringkat faham akan maksud Ketua Dewan Ulamak mereka sebab dia bercakap dalam Bahasa Melayu,bukan Bahasa Jepun,bukan Bahasa Jerman dan bukan apa juga bahasa yang orang Melayu Pas tak faham..

Kalau tak mahu faham juga,apakata rendam kopiah putih atau serban masing masing dalam mana mana kolah air masjid pilihan masing masing kemudian buat mandi dan minum sedikit supaya otak tu jadi cerah dan mudah faham saranan Ketua Dewan Ulamak korang.

Kalau masih tak boleh faham jugak selepas melakukan 2 perkara diatas,apakata korang berhenti jadi ahli Pas dan daftar diri korang dengan Parti DAP sebagai ahli Melayu dan perjuangkan Islam dari situ pulak?

Tenguk boleh ke tidak?

4 comments:

Anonymous said...

Lain mcm jer bro.dulu bukan main camdek najib.la nie bukan main ampu plak.ader masyuk ker bro.maner lu punyer jatidiri bro.bro.bro.lemah selemah nyer.

Anonymous said...

Tp menguntungkan sesetgh pemimpin PAS.

PutaqAlam said...

Anon 8:40PM, bila APA buat posting membodek sikakibodek azeez rahim hari tu gua dah tau dahhh...baeeekkk punya masyukkk! Tak boleh pakai jugak APA nihh...mcm idola dia azeez. sayonara la lu...buang masa jahhh!

Anonymous said...

1 Malaysia kemana..
Tahaluf siasi pun kemana...

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts