@NajibRazak...Tembak sana bom sini..rompak sana bunuh sini...meriah jenayah tanpa ISA &EO


Apakah ini hasil TRANSFORMASI Najib Razak yang gah dicanang kesana kemari hanya kerana nak memenuhi desakan pembangkang dan kaum Cinabeng?


Setiap hari kita dihidangkan dengan "santapan" tembak sana sini,bom sana sini dan rompak sana sini.sehinggakan kita sudah kehilangan RASA SELAMAT sebagai rakyat negara ini yang hanya dambakan ketenteraman jiwa dalam menjalani kehidupan harian kita.Apakah ini sesuatu permintaan yang terlalu BESAR oleh kita terhadap kerajaan hari ini?

Kita sendiri tak pasti bilakah kita atau ahli keluarga kita bakal menjadi STATISTIK keghairahan penjenayah penjenayah yang berjumlah 260,000 saperti yang diumumkan PDRM dan Menteri KDN yang sedang bermaharajalela disetiap ceruk negara ini.Siapakah yang mahu kita salahkan kecuali NajibRazak yang menjadi kepala kepada kepimpinan negara ini kerana terlalu TUNDUK kepada desakan pembangkang demi mendambakan sokongan politik yang akhirnya menyaksikan dia dikencing lencun oleh bangsa Cinabeng yang cuba diampu dan dibodek beliau.

Saksikan video dibawah maka korang akan faham kenapa aku terus mengkritik TINDAKAN POPULIS BANGANG Najib Razak walaupun aku cuba sedaya mungkin untuk tidak mengkritik beliau.Melihat aksi dibawah yang dikatakan berlaku siang hari di Johor mengingatkan aku akan filem filem rompakan keluaran Hollywood,tapi ini bukan lagi lakonan tapi REALITI wabak jenayah yang sedang membunuh kehidupan kita...

Bukan salah @NajibRazak ke semua ini berlaku?


 

3 comments:

Anonymous said...

tu blum masuk kes parang & asid..?


Seorang pejalan kaki wanita cedera di bahagian muka dan mata akibat disimbah asid oleh dua lelaki bermotosikal di lampu isyarat berhadapan sebuah pusat membeli-belah di Jalan Ampang di sini, malam tadi.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin berkata, dalam kejadian 11.45 malam itu, mangsa berusia 31 tahun melecur 10 peratus di bahagian muka manakala rakan mangsa, seorang wanita, terselamat.

Anonymous said...

Inilah kebodohan Ah-Jib-Gor mengalahkan Pak Lah. Dia harus bertanggungjawab atas kematian disebabkan jenayah2 ini kerana ingin memuaskan hati kaum cinabeng.Najib must go!!!!

tungkaran hati said...

mungkin suatu latihan untuk agenda yang lebih besar lagi dari gerombolan pro-komunis.....

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts