@Khairykj....Ini buku bukan saya tulis tapi saya suka ianya ditulis...kah kah kah


Dollah menafikan yang dia adalah penulis buku kontrovesi "Awakening,the Abdullah Badawi years in Malaysia".Tak payah menafikannya pun kita memang tahu yang Dollah takkan mampu nak tulis buku ratus ratus mukasurat dengan Bahasa Inggeris kelas propa kalau bukan orang saperti Kallimullah Hasan,Bridget Welsh dan James UH Chin yang jadi "hantu" tukang tulis.Selain dari pandai tidor dan kumpul harta bertimbun timbun,Dollah mana ada kepandaian lain..itu semua rakyat Malaysia dah maklum.


Persoalannya...

Kalau buku ini bukan "hasil dengkuran" Dollah dan dia tak senang dengan penghasilan buku ini kenapa tak memohon perintah makamah untuk memberhentikan penerbitan dan pengedarannya?

Kenapa dibiarkan ianya diterbit dan diedarkan oleh agen agen Singapork?

Perpatah Cinabeng ada berkata...

" Kalau talak amoi lalu..apa macam lancau moleh ngang? "

" Sulah  kong**k jangan cuba sembunyi itu kondom.."

Ko nak temberang sape Dollah?Pulak tu buku ini keluar disaat saat Umno sedang menghadapi suasana pemilihan semua peringkat.

P/S : Kalau dah tahu buku tu bakal mencetus kontrovesi dan melagakan kau dengan Tun M dan ramai pemimpin lain kenapa tak diambil tindakan apa yang perlu?Agaknya kau sememangnya merestui buku ini cuma kau tak mahu bertanggung jawap dan melepaskan tanggung jawap pada orang lain..bukan gitu Dollah?


1 comments:

Anonymous said...

Seksanya jadi orang Melayu,apa-apa pun tak boleh dan selalu jadi mangsa orang "lain".

Pulak tu berpecah belah... bangga jadi petualang bangsa walhal apa yang diludah tu,akhirnya terpaksa pula ditelan balik.

bila agaknya bangsa ku ini hendak bersatu?Iri hati pada bangsa lain walaupun khabarnya bukan muslim.

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts