Agen Singapork tulis buku untuk Dollah?Peeewitttt... @Khairykj

Selepas BUKU pasal Pak Lah, 'AGEN Singapork' mana pulak akan menerbitkan BUKU pasal DS Najib selepas ini?

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

HE!HE!HE! Jika ada seorang TOKOH yang TIDAK akan memBACA apa yang diTULIS tentang dirinya dalam sebuah BUKU, TOKOH itu ialah PM ke-5 TUN Abdullah Ahmad BADAWI atau Pak Lah.. Jika ada seorang TOKOH yang terpaksa mengHARAPkan 'AGEN Singapork' untuk mengarang bagi PIHAKnya, sudah tentu ianya adalah PM ke-5 jugak.. Kenapa kena 'AGEN Singapork'? Ke ada yang dah mengGELABAH dekat-dekat pemilihan UMNO nih?


Kita sungguh SEDIH dengan PM ke-5 ini.. Terpaksa mengHARAPkan 'AGEN Singapork' yang dikeTAHUi UMUM RAPAT dengan MENANTU BABAHnya untuk menulis BUKU bagi pihaknya.. Walaupun NEGARA ini MERDEKA 7 TAHUN lebih AWAL berBANDING 'Singapork', rupanya TIDAK ada RAKYAT sendiri yang sanggup menulis untuk MANTAN PM mereka sendiri? Yang lebih TERUK, MANTAN PM ini pun TIDAK mampu untuk menulis sendiri seperti mana TUN Dr. Mahathir?


Kalau dulu MENANTU BABAHnya sendiri diKATAkan pernah menjadi penulis UCAPan untuk dirinya.. NAMPAKnya TENAGA 'IMPORT' dari Singapork pulak lebih berKUALITI untuk diGANDINGkan dengan MENANTU BABAHnya dalam penulisan BUKU ini? Patutlah NAMPAK sangat betapa LIBERALnya OTAK mereka!Err.. Ini bukan PUJIan ye.. Kita tak pernah pun terINGIN nak memuji sesiapa pun yang berOTAK LIBERAL ala-ala ZIONIS KIASU Singapork ini.. Sebab itulah diTULIS di dalam BUKU itu,

"He, however, disagreed with me as he felt the government should continue to spend. But how do we do it when the deficit was at such critical levels? It would be highly irresponsible for me to continue spending.

So we had no choice but to reduce the deficit by postponing some of the mega-projects like double tracking and this made Mahathir furious. I suppose he viewed them as his pet projects.

Can you imagine, if I had succumbed to Mahathir’s continued pressure to spend when the deficit was already so high, how could Malaysia have weathered the oil and financial crisis which subsequently came in 2008?

The deficit which we brought down to 3.2 percent crept up again due to subsidies for oil and essentials and hovered again at the 5 percent level. If we had not been prudent then, continued to spend, I can tell you we would be bankrupt by now.->KLIK<-

KAH!KAH!KAH! NEGARA ini pernah meLALUi 2 KRISIS EKONOMI semasa ZAMAN TUN Dr. Mahathir.. Pernahkah NEGARA ini MUFLIS dan terpaksa menyembah IMF? Kita TAHU bahawa jika PRASARANA NEGARA ini mampu menyaingi Singapork dan diTAMBAH pulak dengan keLUASan NEGARA ini yang jauh lebih LUAS, apakah Singapork itu LAYAK lagi untuk WUJUD sebagai NEGARA di muka BUMI ini?Sebab itulah AGEN-AGEN Singapork berMATI-MATIan cuba ROSAKkan NEGARA ini melalui PENGARUH terhadap kePIMPINan NEGARA.. MALANG sekali untuk PM ke-5 yang telah 'TerPERANGKAP' oleh AGEN-AGEN Singapork begini..


SALAH rupanya untuk kerajaan bagi SUBSIDI kepada RAKYAT sendiri kalau mengikut AJARAN 'AGEN-AGEN Singapork' dalam BUKU tersebut.. Sebaliknya, kalau DUIT tersebut diLABURkan ke Temasek HOLDINGs, tak apa pulak kot?  Err.. Takkanlah PM ke-5 LUPA kot bagaimana atas NASIHAT 'LEVEL 4 Boys' yang jugak berKIBLATan atau seBAHAGIAN daripada 'AGEN Singapork' dia telah meNAIKkan HARGA PETROL RON 95 ke tahap GILA BABI? Takkan dah LUPA? 

KeBANYAKkan pemBATALan PROJEK PRASARANA yang diLABELkan sebagai 'PET Project' dalam BUKU tersebut ialah PROJEK yang memBERI tambah NILAI kepada pemBANGUNan NEGARA dan mampu mengurangkan perGANTUNGan atau pun peLABURan kepada Singapork yang semakin SEMPIT segala-galanya.. Daripada pemBATALan Jambatan BENGKOK, 'Double TRACK', pemBANGUNan Putrajaya dan bermacam-macam lagi SEMUAnya kerana TIDAK mahu menyaingi Singapork.. Ohh.. Betapa RUGInya NEGARA ketika itu.. ->KLIK<-

Yaa.. BLOG Another BRICK In The WALL telah menyenaraikan dengan BAIK hampir keSEMUA NAMA-NAMA 'AGEN Singapork' yang berMAHARAJALELA pada ZAMAN PM ke-5 ini.. DiSERTAkan sekali PERILAKU mereka yang meMUALkan dan bagaimana KERJASAMA mereka dengan MENANTU BABAH untuk menJAHANAMkan apa yang telah diBINA di NEGARA ini.. Nak SOROKkan lagi?

Sekarang kita nak TANYA pulak kepada kePIMPINan DS Najib.. Apakah HALATUJU kePIMPINannya? Apakah masih berKIBLATkan Singapork seperti PM ke-5? Kalau kita TENGOK pada STRATEGI 'BLUE Ocean' DS Najib, dia masih mengekalkan seBAHAGIAN BESAR 'LEVEL 4 Boys' di dalam GLC-GLC.. Dengan KATA lain, kalau dulu PENYAMUN berMAHARAJALELA di dalam kerajaan, sekarang main SIPI-SIPI aje kat dalam GLC.. Sebab itulah DS Najib macam takde HALATUJU yang JELAS.. Kita terTANYA-TANYA apakah DS Najib jugak akan menerbitkan BUKU sebegini dengan BANTUan 'AGEN Singapork' jugak?

Wallahualam..

Sumber : Tukang Duk Peghati

1 comments:

GABan said...

Tajuk AWAKENING tu mcm bunyi Awak Kencing jeeeerr.... hehe...

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts