@NajibRazak,Jabatan Strategik di pejabat Perdana Menteri...jadah apa tu?


Sahlan : Ok je beb..adik gua Saifuddin bagitau kalau bikin Jabatan Strategik bolehlah diselaraskan info yang gua nak salurkan kat sebelah sana...

Ah Jib Gor : Lan gua no hal asal lu adik beradik bahagia,janji lu jangan salur apa yang kita bincang kat WAR-ROOM sudahlah..

********************************

Setahu aku yang ada Jabatan Pengarah Strategik cuma PKR sahaja yang diketuai oleh Pengarahnya YB Rafizi Ramli.Tup tup..Jabatan Perdana Menteri pula adakan jabatan yang sama yang Pengarahnya adalah bekas Calun Winkabel kalah PRU13,Arwah Supol Perdana Menteri SAHLAN.

Dah buang tabi'aat ke apa mamat Sahlan ini?

Dahlah kalah PRU walaupun angkut segala tok nenek jentera BTN berkampung kat kawasan dia bertanding dan dah kalah patutnya pergilah buka bisnes Baju Bundle kat Chow Kit ke..ini tidak.Buat muka seposen masuk balik pejabat PM lantik diri jadi Pengarah Strategik untuk menstrategikkan apa yang tak strategik selama ini kononnya.

Aku ada banyak nak story pasal budak Sahlan ini,tapi korang baca dulu apa yang Sanggah Tok Janggut tulis pasal si Sahlan PUNAHsihat 25% Perdana Menteri ini...

" Ketika PM Najib sedang berduka akibat hampir hilang kuasa dalam PRU13,golongan penjilat ini pastinya merancang cerita-cerita yang paling baik dan sebagai PenglipurLara PM Najib,mereka tentunya berusaha untuk mencari jenaka yang paling baik yang boleh membuatkan PM Najib tersenyum serta bergelak ketawa sekembali beliau dari Tanzania nanti.

Lantaran itu PanglipuLara-PenglipurLara PM Najib yang dilantik dengan Gred JUSA atas nama Pengarah Strategik iaitu Sahlan Ismail(jawatan ini sama kelasnya dengan Rafizi Ramli si Jambu Anwar atau mungkin kita boleh andaikan Sahlan ini pula Jambu PM Najib) dan kawan-kawan seperti Ahmad Fairus yang dilantik sebagai Ketua Penolong Pengarah Bahagian Strategik serta Raja Arif Ketua Pengarah Biro Tata Negara pun memulakan cerita bahawa kononnya ada gerakan dan ancaman daripada akar umbi untuk menolak kepimpinan PM Najib.

Mereka mulakan cerita kononnya jika mereka dibuang atau tidak dilantik orang-orang dari kalangan mereka,gerakan akar umbi ini akan menyebabkan PM Najib benar-benar tumbang menjelang PAU nanti dan barangkali PM Najib yang merasa seram dengan cerita-cerita begini terus melantik Shalan,Ahmad Fairuz dan mengekalkan Raja Arif di Biro Tata Negara. "

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts