Lu Tolong Gua,Gua Tolong Lu Umno Style


You scratch my back,i'll scratch her back for approval..

Dalam Umno tiada yang PELIK BIN AJAIB yang tidak boleh dilakukan asalkan korang pandai angguk angguk macam burung terkukur dan geleng geleng macam labi labi bagi tuan tanah gedaung happy.Kalau menang pilihanraya tapi tak diberikan jawatan dalam Kabinet jangan risau...ada banyak jawatan dalam GLC yang menanti dan ada sesetengah jawatan BERTARAF MENTERI.Betul lah kata Tun Mahathir..Umno ini busuknya dah sampai kepangkal usus besar.Tenguk saja lantikan diluar kabinet yang telah dilakukan untuk membalas jasa jadi tukang angguk dan tukang geleng kepala..

Ahli Parlimen yang sudah dilantik ialah Ahli Parlimen Mersing, Dr Latif sebagai Pengerusi SPNB, Azeez Rahim sebagai Pengerusi Tabung Haji, Rais Yatim sebagai Presiden UIA dan penasihat bertaraf menteri bagi kerajaan dalam hal ehwal sosial dan kebudayaan.Annuar Musa sebagai Pengerusi MARA serta Ng Yen Yen sebagai Pengerusi Lembaga Penggalakan Pelancongan dan juga penasihat pelancongan kerajaan bertaraf menteri.


Pengerusi SPNB


Pengerusi Tabung Haji


Pengerusi UIA dan Penasihat bertaraf Menteri


Pengerusi MARA


Pengerusi Lembaga Penggalakan Pelancongan dan juga penasihat pelancongan kerajaan bertaraf menteri.

Tak cukup lagi maka lantik dua lagi Ahli Parlimen UMNO menerajui GLC.. Ahli Parlimen Pulai, Nurjazlan Mohamed dilantik sebagai Pengerusi Telekom Malaysia dan Othman Abdul, Ahli Parlimen Pendang dilantik sebagai Pengerusi Menara Kuala Lumpur.


Pengerusi Telekom Malaysia


Pengerusi Menara Kuala Lumpur

Senarainya belum terhenti setakat ini sahaja,kerana ada masa 5 tahun lagi untuk meletakan segala tok nenek kroni,sahabat dan segala tok nenek inner circle @NajibRazak dilubuk lubuk dimana semua boleh bermandi dengan DUIT.Itulah sebabnya dalam Umno..."Yang menang dah tentulah rasa macam PEMENANG,tapi yang KALAH juga akan merasa macam PEMENANG".Korang hanya akan merasa macam KALAH kalau korang kaki bangkang,kritikal dan tak tahu mengampu dan membodek...itu  budaya Umno.


4 comments:

T0rGOMO said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Kita patut bersyukur kerana Najib lantik pemimpin UMNO dan Melayu sebagai Pengerusi GLC.

Bayangkan jika pemimpin cina yang dilantik ?

Anonymous said...

Isu nyer tak ada orang lain ke nak lantik..tak ada manusia yang bijak pandai dalam UMNO ke.....for once ..saya setuju dgn bro apa.....

Anonymous said...

Sebelun PRU13, berkempen sampai air liur terkeluar, lepas PRU pula maki tak abis2...tak masyuk kot bro...

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts