Mungkin ini hand-gesture 1Malaysia yang baru @NajibRazak?


Sedang rakyat Malaysia hebuh memperkatakan tentang Majlis Angkat Sumpah Parlimen semalam tiba tiba alam siber dikejutkan dengan satu imej yang amat memeranjatkan bila Menteri Perlencungan Nazri Aziz dilihat saperti menunjukan "hand-gesture lucah" (gambar diatas) sewaktu berihat di Parlimen.

Pada mula melihat gambar ini aku tidak berkesempatan untuk menyelidiki nya secara terperinci dan berandaian ianya mungkin sekadar imej yang dah diphotoshopkan untuk hiburan saja,tapi bila disebelah malamnya dengan menggunakan Apps FotoForensics  aku dapati andaian aku meleset dan hasil forensic mendapati gambar diatas adalah TULEN.Sila klik link dibawah untuk membaca analisis terperinci tentang ketulenan gambar ini.



Ada yang kata ibu jari Nazri Aziz terkehel kerana mengangkat sumpah menggunakan tangan kiri dan yang paling seronok bila ada yang berkata ini HAND-GESTURE 1MALAYSIA yang baru setelah hand-gesture yang digunakan selama 4 tahun oleh @NajibRazak GAGAL MAKSIMA.

Kah Kah Kah




0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts