Political Animals dan Wayang Tinggi Production....AWAS !!!


Politik ibarat satu produksi FILEM CEREKA dan orang orang politik dan mereka yang terlibat dalam politik adalah pelakon dan krew produksinya.Semua saling membantu dan saling memerlukan untuk menjayakan produksi filem ini.Tiada istilah KAWAN atau LAWAN dalam Production House ini kerana masing masing menjalankan peranan masing masing saperti yang diperlukan oleh "The Producer" dan saperti yang diarahkan oleh "The Director".

Persoalannya...?

Apakah KITA akan terpedaya dengan lakonan mereka dan mempercayai bahwa cereka ini adalah Kisah Benar sambil beratur dipawagam sambil mengeluarkan wang sendiri untuk membeli tiket..?

Atau....

KITA tetap mahu menontonnya walaupun sudah mengetahui ianya cuma rekaan kerana ingin mengetahui tentang kehebatan lakonan setiap pelakon dan keberkesanan  gerak kerja krew produksi dengan MENONTON SECARA PERCUMA diinternet melalui Youtube atau apa saja tanpa mengeluarkan belanja?

BLOG INI akan mendedahkan sedikit rahsia Production House Politik Malaysia yang selama ini menjadikan KITA SEMUA haru biru kerana mempercayai semua LAKONAN mereka...

1 comments:

Budak Sri Kinta said...

salam perjuangan.. mohon jasa baik tuan utk pautkan link blog sy pada blog list hebat tuan..
budaksrikinta.blogspot.com
terima kasih...

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts