Hari Raya Undi 2013...Bukit Antarabangsa

 

Antara artis artis yang turut membuang undi hari ini.
Capt.Md Nor Bon,Azza Elit,Rozita Che Wan,Lina Hangat dan Liza Abdullah.

Ini gambar gambar yang sempat aku rakamkan sepanjang hari ditempat pembuangan
undi warga Bukit Antarabangsa untuk Parlimen Ampang dan Dun Bukit Antarabangsa.



Seawal jam 8:00 pagi pengundi dah beratur panjang..






Pengundi beratur sepanjang 250m sehingga jam 12 tengahari



Zuraidah Mak Lampir masih berkempen saat terakhir..




Pelanggaran peraturan SPR bila dia masih berkempen..













Pelanggaran peraturan lagi bila kereta ini begitu hampir dengan
pusat pembuangan undi










Tenguk apa yang Zuraidah bawa tu...





Aku ingatkan dia pasal pelanggaran peraturan itu dan
dia akur...


Ini satu lagi pelanggaran peraturan SPR..



Belum dapat Putrajaya kereta Pakatan ini dah tak
mau guna nombor plat...hebat




Entourage Zuraidah




Kerusi yang disediakan petugas BN



Capt.Md Nor Bon


Lihat pelanggaran terang terangan..
Payung Pakatan Rakyat yang dibawa sampai depan
tempat pembuangan undi.









Amoy ini lari bila aku asyik merakam gambar dia








Minah ini dinasihatkan menutup payungnya oleh
Petugas SPR



Dia ini gaya hulubalang Melayu...



Nyonya ni banyak cakap pasal dakwat kekal..
Aku ajak dia bet 1K tak berani pulak...










Uzaidi pun mengundi disini...




Azza Elit tengah tunggu giliran mengundi..


Azwandin dan isteri..



Ciyan anak kecil ini..












Ini barong Pakatan Rakyat betul betul diluar garisan 50m



Umno dan PKR bahu membahu..





Liza Abdullah ni tak tahu tua ke?



Ini "ikon" Bukit Antarabangsa...Amir


Masih memberi risalah kempen diluar garis 50m.



Apa tak menyalahi peraturan ke?





Wardina dengan senyuman berbisanya...



Petugas SPR merampas risalah kempen PR










Bahan kempen PRyang dirampas






Azmin Ali singgah berjumpa pengundi..




Lina Hangat beratur untuk mengundi..




Lepas mengundi kita makan dulu...






Artis artis ini semua ahli cawangan aku..he he



Ini kes terlampau ghairah nak mengundi handbrake lupa tarek..


Rum rum ram....masuk longkang










Tolak 3 artis tu...yang lain semua anak aku





Calun BN Dun Bukit Antarabangsa





Artis gak?








Cun tak?





Dia kata dia mengundi pagi tadi..dakwat kekal dah hilang.
Betul ke dah hilang atau tak mengundi?



Anuat Reform baru sampai nak buang undi..








Hebuh dikatakan bas ini membawa "pengundi hantu"...



Ternyata pemandu ini tinggal berdekatan dan tak boleh nak park
bas dia kerana banyak kereta yang parkir dikiri dan kanan bahu jalan.


Shasha Elit



Ini pemberita Sin Chew Jit Poh


Caakk..saya dah mengundi.



Tenguk jari kami...ini buktinya.











First time voters...







Kami pengundi kali pertama...



Saya juga...




Ini anak dan cucu aku...hehhh



Rafizi yang sempat aku rakam melintasi depan aku



4:45 PM
Petugas SPR mengumumkan pusat akan ditutup dalam masa 15min.



Keempat terakhir...


Ketiga terakhir...


Kedua paling akhir...


Juaranya....


Tungguuuuu...



JOHAN PENGUNDI TERAKHIR PRU13


En.Hashim b.Mat Khairi yang travel dari Kuala Pilah


Yang memenangi Percutian 2 Hari 3 Malam dirumah sendiri.



Legaaaa....




Standby...





5:01 PM
OUT OF BOUND



Jumpa lagi di PRU14....

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts