Aksi aksi Muay Thai malam terakhir #FBP13 @PortalSGB @Khairykj



Rakaman aksi aksi akhir Muay Thai untuk tali pinggang Malaysian Champion (WMC) di Percint 4 berhadapan Galeria.Aku sempat menyaksikan 3 perlawanan yang amat menarik sebelum terpaksa meninggalkan arena kerana serangan LANGAU LANGAU OREN yang mengerumuni gelanggang bersama ketibaan Khairy Jamaluddin.Langau langau yang senantiasa mengekuri Khairy dimana saja beliau singgah sejak festival ini bermula.Aku dah tak boleh tahan dengan gangguan LANGAU LANGAU OREN yang dikatakan datang dari IKBN.

Siapa langau langau oren ini?

Hanya mereka yang rasa terganggu sahaja yang mengetahui.Patutlah aku jarang terserempak dengan jurugambar jurugambar akhbar harian saperti Utusan Malaysia,Bernama,Berita Harian dan lain lain akhbar dilokasi dimana Khairy singgah.Mungkin mereka pun dah meluat melihat kerenah LANGAU LANGAU OREN ini dan aku rasa KBS tidak boleh terus membiarkan langau langau ini bermaharaja lela di festival akan datang kerana ianya hanya akan menghalang festival ini daripada mendapatkan liputan meluas dari jurufoto jurufoto bukan KBS macam aku ini...

Mungkin aku kena fikirkan kembali sama ada nak meneruskan liputan aku untuk festival ini dimasa akan datang...










































































































0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts