Ini malam @NajibRazak tak lelap tidor...hik hik


Masih lagi berkisar mengenai "insiden insiden lawak" yang berlaku terhadap PM 1Malaysia kita sewaktu rumah terbuka Tahun Baru Cina BN P.Pinang siang tadi.

Tak cukup lu dimalukan oleh PSY bila dia menolak untuk turut serta dalam ritual "Yee Sang" lu dan kawan kawan lu atas pentas,lu dimalukan sekali lagi dengan laungan NO!...bukan sekali tapi 3 kali bila lu bertanya kepada para penonton (peminat PSY bukan penyokong BN) sama ada mereka perlukan BN untuk Pulau Pinang.Ish Ish Ish...tampal muka dengan kulit limau Mandrine pun tak hilang malunya bro...

Jadi kesimpulannya...

1. Doa dari anak anak yatim teraniaya yang terpaksa kutip barang buangan dipasar untuk dibawa balik dimasak untuk dimakan sekeluarga angkara Umno dan lu sebagai kepalanya hari ini mungkin dah sampai kesisi Allah Taala dan sedang diproses untuk lu dan kawan kawan lu dalam Umno menerima padahnya.

2. Doa dari para balu ibu tunggal yang terpaksa melalui keperitan hidup selepas kepulangan suami masing masing yang lu dan kawan kawan lu dalam Umno masih terhutang dan hutang itu telah dibawa keakhirat....sekarang lu mendapat.

3. Doa mereka mereka yang masih hidup tapi telah hilang dan musnah segala galanya yang mereka usahakan selama hidup mereka kerana ketamakan Paklah dan ketidakperihatinan lu bro bila lu mengambil alih kuasa untuk  tidak melunaskan hutang2 Umno.Kini lu merasa...

4.Doa dari keluarga terdekat mereka,ibu bapa mereka,adik beradik mereka,bekas pekerja pekerja mereka dan siapa juga yang terlibat dengan PENGKHIANATAN UMNO untuk "projek" ini yang kalau diambilkira jumlahnya bukan lagi puluhan,ratusan tapi ribuan orang yang kehidupan mereka telah disulitkan oleh lu dan gerombolan lu dalam Umno.

5. Paling penting....doa dan tindakan GUA sebagai kepala kepada semua mereka yang diatas yang tidak akan berhenti selagi nyawa gua masih dibadan untuk memastikan yang lu dan kawan kawan lu dalam Umno tetap kena MEMBAYAR untuk pengkhianatan yang lu dan gerombolan lu dalam Umno telah lakukan terhadap kami selama lebih 10 tahun.Jika KAMU SEMUA enggan membayar secara TUNAI,kita guna kaedah yang Allah Taala kehendaki asal saja YOU PAY THE PRICED.

Jadi disatu sudut disebuah Cafe gua akan senantiasa berada disitu siang,malam,pagi,petang memerhati setiap kesilapan besar atau kecil yang dilakukan oleh lu mahupun kawan kawan lu dalam gerombolan penyamun dan tersenyum puas...kerana gua tahu harinya semakin hampir untuk lu dan kawan kawan lu menerima BALASAN dari Allah Taala atas perbuatan kalian semua.

Buatlah apa sahaja...janjikanlah langit bulan dan bintang sekalipun kepada rakyat,jika KUN FAYA KUN Allah Taala mengkehendaki lu hilang title Yang Amat Berhormat itu pasti ianya akan hilang dari genggaman lu bro...

WAALLAHU'ALAM


OLANG CINA PECAYA TAHUN ULAR AYER JANGAN
SUKA JALAN JALAN BAWAK ULAR...TALAK ONG MAA..






1 comments:

shellyrimula holiday said...

Bro APA

Kalau benar diorang ambil hak anak2 yatim maka tunggulah saat dan ketika balasan dari Allah SWT. Aku dah tengok sendiri orang seperti ini yang telah menerima azab Allah di atas dunia lagi. Sesungguhnya doa orang-orang yang dizalimi tiada hijab disisi Allah.

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts