Gambar yang Zahid Hamidi tak boleh tahan tenguk.. @NajibRazak


Berilah apa pun alasan tok nenek yang kononnya membuat "Bekas-Bekas Panglima" ini menyokong Pakatan Rakyat dan tidak menyokong kerajaan untuk buat penyedap hati masing masing.

Tapi hakikatnya MINDEF gagal menjaga bekas bekas panglima mereka yang satu masa dahulu dipertanggung jawapkan menjaga "keselamatan dan rahsia" negara dari menyokong pembangkang.Dimana silapnya???

Kita bukan saja ada bekas bekas panglima dari ATM yang cenderung menyokong Pakatan Rakyat tapi kita juga ada bekas Ketua Polis Negara yang juga cenderung kearah yang sama dan ramai lagi bekas pegawai kanan polis yang melakukan perkara yang sama.

APAKAH SALAH IBU TAK MENGANDUNG BILA BAPAK DUK BALUN PUNGGUNG?

Bro Zahid....now lu story me.

1 comments:

Unknown said...

Very Interesting... hehe

Wahai bapak2 sakalian, yg halal dipakei adalah "barang depan" masuk juga harus "pintu depan" buka buku juga harus "muka depan" chomanya bila kita "membuka kitap" Ugama wajib membuka menggunakan "Tertip serta Rukunnya" molanya dari belakang ke depan..

Jikalau di dalam "Tentera" semuanya bisa "BerTuhan"kan Tuan... bila bersara makanya mereka2 itu mencari "Tuan-Tuan" untuk menjadikan tuhan dan siapa yg bisa mencuit hati mereka maka itu akan mendapat segala rahsianya...

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts