Buku terbaru Pak Habib Syed Hussein Al-Attas kini dipasaran..


Setelah  buku  3 TAN menggegarkan PWTC semasa PAU tahun lalu dengan penahanan Pak Habib (atau Abah panggilan mesra kami semua) selama 6 jam,kini Abah dengan satu lagi buku tahap "kontovesi maksima" menjelang PRU13 yang bertajuk "ANWAR IBRAHIM PERDANA MENTERI Siapa Mati?

Aku dah habis membaca buku terbaru ini dan ianya bukanlah sekadar "ramalan kosong" Pak Habib tapi satu pandangan bernas berasaskan fakta,penyelidikan,sentimen semasa dan "firasat" beliau sendiri.

Kepada penyokong Anwar Ibrahim yang hendak sangat dia jadi Perdana Menteri "WAJIB" beli buku ini untuk tambah semangat korang semua dan kepada mereka yang tidak mahu Anwar Ibrahim jadi Perdana Menteri pun "WAJIB" beli buku ini untuk mengetahui "senjata" apa yang ada pada Anwar ini sehingga Pak Habib berfirasat begitu.


Aku tak boleh nak cerita disini sebab nanti 'potong stim' korang semua yang nak memiliki buku ini,jadi beli dan miliki sendiri buku ini.

Untuk memesan sila emailkan HPnumber ke alxsunilife@gmail.com RM60 senaskah termasuk pos.


STOK TERHAD


0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts