"Tuhan tolong jaga dia untuk ku...."


" TUHAN TOLONG JAGA DIA UNTUK KU..."

Ayat yang paling enak ku dengar satu ketika dulu...

Alhamdulillah...Allah menyambut baik doa yang dipinta oleh Hamba Allah ini dan hari ini aku kembali bersemangat dan bertambah kuat untuk kembali menulis diblog ini yang sudah agak lama sepi kerana ketandusan idea dan keghairahan untuk terus menulis.

Sesungguhnya..ada rahmat Allah Taala disebalik setiap kejadianNya,meski pengalaman yang menimpa kita itu kekadang amat melukakan perasaan kita.Tapi sebagai hambaNya yang kerdil apakah kita mampu untuk melihat semua kejadian itu dari persfektif yang positif dan menjadikan apa yang berlaku itu sebagai peringatan untuk kita bermuhasabah diri dan menjadikan kita lebih matang dan kuat untuk menempuh hari hari yang mendatang.

Itu yang berlaku kepada diriku dan aku amat bersyukur...

Lantas..blog ini pasti tidak akan sunyi lagi saperti sebelumnya.Banyak perkara perkara lain yang ingin aku kongsikan dengan pembaca setia blog ini disamping hal hal berkaitan POLITIK saperti lazimnya.Terlalu banyak soal kehidupan dan manusia yang ingin aku sentuh dalam kelahiran semula aku aktif menulis nanti..sama sama kita nantikan dan berdoa agar aku terus menulis dengan kekuatan dan keberanian yang bakal dianugerahkan oleh Ya Rabb..ameen.

SALAM KEMBALI KEPADA ANDA SEMUA.

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts