N25 Kajang...apa dia sebenarnya?


Ramai yang tanya aku apa sebenarnya PRK N25 Kajang ni?

Jawap aku,"Ntah...."

"Ko tak terlibat ke sebagai penggiat maya dalam PRK nanti..?",tanya mereka lagi.

"Terlibat...",jawap aku pendek je.

"Kami semua penggiat media sosial pro-kerajaan telah dikerahkan oleh Bilik Gerakan BN Selangor untuk berhempas pulas selama tempuh 2 minggu berkempen untuk memastikan dan mengenal pasti SATAY MANA YANG PALING SEDAP DI KAJANG...",jawap aku dengan nada serius.

KAH KAH KAH

Tersentap kejap mereka yang tadi beriya iya bertanyakan aku al kisah Kajang's Move.

Itulah sebenarnya PRK Kajang pada kami semua penggiat media.Tidak saperti PRK PRK sebelum ini,kali ini kami lebih relax dan santai je menghadapinya.

KALAH DAH PASTI....MENANG KIRA BONUS LAH.

Bukan kerana BN takut atau tak bersedia nak menghadapi Anwar,tapi saperti kata Perdana Menteri,apahal nak ajak KITA masuk dalam pertelingkahan dalam kain mereka.Mereka yang gila berebut kuasa sesama mereka apahal nak libatkan kita.Pi mamposss lahhhhh...

Lagipun aku memang nak sangat Anwar menang disitu dan nak tenguk kelak betapa terserlahnya KEBODOHAN Anwar bila dah menang nanti.Jawatan MB yang dikejar nanti ntah kemana,last last boleh setakat jadi Adun Kajang je nanti De Facto leader PKR ni.Keh keh keh..

Apa korang ingat TS Khalid Ibrahim tu bodoh sangat ke?

Dia sengaja buat bodoh dan nampakan diri dia macam bodoh,walau hakikatnya dia tak lah sebodoh yang disangkakan Azmin,Anwar dan kaldai kaldai penyokong PKR semua.Aku dah katakan sebelum ini,Khalid lah orang yang paling BERKUASA hari ini dan selepas selesai PRK Kajang nanti walaupun Anwar menang.

Korang ingat senang senang ke Anwar dan PKR boleh suruh Khalid letak jawatan dengan rela?

Korang ingat Anwar dan PKR boleh pecat Khalid ke kalau dia enggan letak jawatan?

Pecat tenguk kalau berani....hik hik hik. ( jawapnya Pilihanraya Negeri Selangor lah)

Katalah Khalid setuju melepaskan jawatan Menteri Besar dengan rela.Satu lagi HALANGAN BESAR yang menanti Anwar Ibrahim adalah ISTANA SELANGOR.Aku difahamkan Kebawah Duli Sultan Selangor memang sejak dulu lagi tak berkenan budak Azmin Si Tanggang ni jadi MB,jadi Azmin boleh berangan je lah sampai kemati.

Anwar ????

Takkan Kebawah Duli Tuanku berkenan ber MenteriBesarkan seorang PELIWAT?

Jadi duk pi duk mai pusing tang mana pun ANWAR IBRAHIM GONNA BE A BIG LOSER di Kajang nanti.

Jadi tu yang KAMI semua penggiat media pro-kerajaan hanya akan menghabiskan masa kami selama 2 minggu mencari SATAY PALING SEDAP DI KAJANG.Kah kah kah...

Nota : Segala tok nenek TROLL dan PARODY yang kami buat dimaya sekarang dan sehingga selesai PRK nanti sekadar menajamkan skill masing masing saja dan untuk berseronok seronok,bukan nak menang pun.

KAH KAH KAH.








0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts