In a country called Malaysia...In a state called Pahang...In a place called Gampang..oops! Gambang...Jeng Jeng Jeng @NajibRazak


Memang pemimpin Melayu (baca Umno) kita ini dah dihinggapi SINDROM BEBAL MENTAFSIR jadi kalau mereka lakukan perkara pelik pelik diwaktu yang pelik pelik janganlah kita pula merasa pelik.Kalau mereka tak boleh nak tafsir PALING MINIMA dan MAKSIMA apa lagi yang boleh kita harapkan dari pemikiran mereka.


Masjid ke ni...?

Kali ini mungkin mereka kelabu asap mentafsir Perlembagaan Negara yang terang lagi nyata yang mengatakan bahawa "Agama Islam adalah agama Persekutuan " (aku tulis ayat cara orang kampung bukan ikut text Perlembagaan),jadi agama Islam adalah agama Persekutuan,bukan suruh korang SEKUTUKAN agama islamlantas MEMBENARKAN segala tok nenek yang terbesar,tertinggi,termoden,tercanggih dan segala yang TER untuk kemegahan agama dan fahaman BUDDHA,HINDU,SIKH,SAI BABA,TOISMA,KUAN TOA,CONFUCIAN DAN KRISTIAN.

Ada korang nampak AGAMA ISLAM DAN MASJID disebut dimana mana dalam projek Mega berbillion RM dinegeri kelahiran Perdana Menteri Melayu kita ini?

Ada ???

ILEK...POCIK !


Ada gak muka Melayu 1Malaysia celah tu..

Sahabat blogger Dinturtle mula mengetegahkan isu ini disambut TangisanMelayu dan makin ramai blog yang mula mempersoalkan isu ini dan KINI aku juga turut serta....

Si Merah Silu juga menulis...

Untuk yang nak tahu apakejadah projek Mega ini sila klik http://enchant1mst.com/index.html

HARAMJADAH BETUL !!!!








6 comments:

Anonymous said...

Satu masa dan ketika, terlepas pandang, di letakkan abu mayat CP atas piramid, dan di sembah sebagai wira negara...

Anonymous said...

apa2 binaan atau perkara yang diletakkan melebihi islam termasuk masjid di malaysia dianggap meletakkan status islam di tahap yang rendah.....sebagai seorang melayu bmiputera islam.....saya mengisytiharkan sekiranya perkara trsebut adalah benar, maka kami membantah sebarang bentuk pembinaan tersebut.......

Anonymous said...

Jgn dok meraban dan giler meroyan

Anonymous said...

Saya ada cadangan untuk 'ajar' Najib. Itu pun kalau penyokong UMNO di Sg, Limau setuju.
Sudah pasti PRK kedua selepas PRU13 akan diadakan tak lama lagi. Kepada penyokong BN (terutamanya UMNO) yang 'patah-hati' melihat tiada perubahan dalam kabinet, menang atau kalah di Sg. Limau, tak membawa sebarang erti.
Amatlah jelas, hampir kesemua Menteri kabinet adalah 'fossil' tinggalan Pak Lah dan mereka amat kaya-raya. Mereka hanya mahu kerja senang, tidak boleh berfikir sendiri dan memerlukan CON-sultant yang dibayar beratus juta untuk melakukan kerja mereka. Selepas mengurangkan subsidi petrol, Najib membazir wang rakyat, menyewa pejabat di San Francisco, yang ber'scenic view'kan Golden Bridge yang indah. Kalau betul mahu berjimat WANG Rakyat dengan mengurangkan subsidi, mengapa tidak di bubarkan saja, PEMANDU dan berhentikan khidmat CON-sultant atau lain2 penasihat, terutama warga asing, yang ramai di GLC dan MAS. Barulah rakyat tak marah sangat kenaikian harga petrol.

Balik pada PRK; Apa pun keputusannya, Kedah akan tetap di miliki BN. Oleh yang demikian, sebagai membukti persaudaraan sesama Islam, marilah kita memberi kemenangan kepada PAS. Asalkan PAS tidak beri laluan pada DAP, biarkan mereka menang tanpa bertanding. Jika kerajaan pusat mahu letak calon juga, saya gesa semua pengundi di Sg. Limau, memangkah PAS, sebagai protes dan memberi isyarat kepada Najib supaya menukar anggota kabinetnya. Jika orang Cina dalam MCA, Gerakan dan DAP boleh bersatu untuk menjaga kepentingan mereka, mengapa Melayu tidak boleh? Jika pengundi Melayu di Sg.Limau bersatu 100% menyokong PAS, ia akan memberi keyakinan kepada PAS untuk keluar PR dan bersatu dengan UMNO untuk menghadapi PRU14.

Sebaliknya, jika BN menang di Sg. Limau, sudah tentu Najib akan mendabik dada mengatakan kepercayaan rakyat telah kembali kepada BN. Maka dasar-dasar sekarang akan berterusan.

RD.

zopinion said...

Nak tau tak apa semua ini... Inilah perlaksanaan projek Dajal.

AWAS, AWAS, AWAS... Dajal is at work..

Tengok video2 di wakeupproject.com
The Arrivals... nampak nya aktiviti mereka menjalar ke Malaysia.

http://wubra.blogspot.com/2013/09/awas-dengan-strategi-syiah.html

Wak Labu Farm said...

kome ni semue nye haramjadah, nak buat ape bising2, si Najib dan rakan2 nye selambe aje tak pun nak bising2.

siape yang beri kan tanah tu - chin peng?

siape yang berikan kelulusan projek tu - chin peng?

ni semue kerje2 pemimpin2 UMNO HARAMJADAH!

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts