Buka Puasa di Janda Baik


Hari Ahad lalu aku dan beberapa rakan telah ke Wadi Hussein Janda Baik.Tujuan pertamanya sebab mereka ini tak pernah kesana dan sekadar mendengar cerita tentang keindahan Taman Hana,tujuan keduanya untuk berbuka puasa dengan si Penangkap Hantu Uncleseekers..he he he.

< Selanjutnya...>

Kami tiba sekitar jam 5 petang jadi sempatlah aku bawa mereka naik ke Saufiville dulu sebelum berjumpa si Penangkap Hantu.Saperti yang aku jangkakan,tiada siapa yang tidak terpegun dengan pemandangan dari atas Saufiville in.i...he he he


Tengah menurun tu...






Sahabat aku ni cadang nak beli bukit tu tanam daun ketum...



Bunga kat belakang tu yang cantik...yang depan tak tau nak cakap



Tandas ada...tapi nak meneran kat situ gak




Ada gak hero macho suka kucing...



Buat kuih raya...





Hilang macho jap...





Yang ini Bangla mana aku tak berapa pasti...
Wow...wow..wow



3 comments:

Ricesaffron@gmail.com said...

Bro kirim salam pada pak habib,,, kata kan pada dia dah lama tak datang ke Desa Paku Melaka,,,

abdhakim said...

Anak2 mutaah abu talib apa kabar mesti semua dah besar panjang kan, dan rasanya ramai dikalangan mereka sudah menjadi pendakyah agama syiah tegar...Banyak saham pak Habib tu.

Aku Peduli Apa @ APA said...

Assalam bro Safron..InsyaAllah.

Assalam bro abdhakim,
Adalah dengar sikit2 pasal mereka.Harap harap begitulah..

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts